torstai 18. helmikuuta 2016

Milkan meikkikuvat 2009

Postataampa tänne historian havinaa ja Milkan kuvaukset vuodelta 2009. Entiedä, miten muilla sujuu kuvausjärjestelyt ja vastaavat, mutta haluaisin kertoa omista kommelluksistani kuvien takaa.

 Kuvissa oli ajatuksena toteuttaa meikkiportfoliota yhdessä meikkaaja Tytti Nyberg:n kanssa. Nämä kuvat ovat ensimmäisiä meikkikuviani. Tätä kuvausta oli hauska lähteä toteuttamaan Milkan kanssa, jota olin jo muutamissa kuvauksissa päässyt kuvaamaan ja uuden meikkituttavuuden Tytin kera.

Olin sopinut ennen kuvauksia erään vaateliikkeen kanssa vaatteiden lainaamisesta kuvauksiin. Kuvauspäivän aamuna menin mallin kanssa noutamaan vaatteita sovitusti. Liikkeessä vuorossa oleva myyjä totesi minulle, ettei heillä ole käytäntönä lainata kuvauksiin vaatteita. Selvittelin hämmentyneenä hetken myyjän kanssa asiaa, jolloin myyjä totesi minulle nyt tämän kerran lainaavansa vaatteet. Tarkoitus oli tehdä kuvaukset yhteistyössä eri tahojen kanssa. Tällä kertaa asiassa päästiin eteenpäin, mutta minulle on sattunut tilanteita joissa sovitut asiat eivät olleet menneet sovitusti. Tällöin yleensä tarvitaan suunnitelma B:tä eikä pidä mennä paniikkiin, vaan selvittää asia.
Näistä erinäisistä tapauksista riittäisi tarinaa vaikka kuinka ja näin jälkikäteen ne jopa ovat hauskoja muistoja, vaikka kuvauspäivänä tapahtuessaan ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa :D

Vaatekommelluksesta selvittyämme suuntasimme Milkan kanssa Tytin luo meikkiin. Tytti teki Milkalle meikit, kynnet ja vastasi myös hiuksista. Alkuvalmisteluiden jälkeen pääsimme itse kuvauksiin. Kuvauspaikkana toimi ystäväni Antin asunto. (Kiitos Antti että olet auttanut monessa asiassa). Tuolloin minulla ei ollut vielä studiota, vaan rakensin niin sanotun kotistudion ystäväni olohuoneeseen, jossa oli hyvin tilaa.

Kuvauspäivä oli ihan huippu ja meillä oli hauskaa kuvauksissa :) Kiitokset Tytti, Milka ja Antti!!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti